Bu post hakkında tartışma

User’in avatarı
Necmettin Yıldız’in avatarı

Gerçekten iç sızlatıcı, çok üzücü. İnce Mehmed serisinden bildiğim üzere feodal yapı, ağaların köylüyü ezmesi gerçekliğini çok iyi betimletiyor ve hissettiriyor.

Ahu’in avatarı

Kesinlikle, kapatılması da bu yüzden bilinçli olarak yapıldı zaten.

Gönderi yok

Daha fazlasına hazır mısınız?